Frågor :)

*Hur länge har du bloggat? Sen det 26 Oktober 2008 :)

*Hur många bloggar återvänder du till regelbundet? Jadu, kan det vara ca 10-15 st :P

*Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar? Det är mest dagboksbloggar :)

*Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja, det hoppas jag :) Jag har aldrig frågat men jag skriver ju om det jag gör och sådär så :) Men nu måste jag nog fråga runt lite om det haha!

*Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? Ja, absolut. Jag skriver inte om sånt som är jätte privat, eftersom jag inte tycker att alla behöver veta sånt :)

*I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
Jadu, alltså jag bloggar ju inte för att få bekräftelse utan bara för att få skriva av mig :P


*Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen? Nej, det har jag inte :P

*Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
ja, absolut!

*Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig? Jadu, det finns nog inga för mig... Jag älskar att blogga när jag har något att skriva om :P Det är bara skönt att få skriva av sig här :)



*Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Ja, det tror jag nog :)





Nu utmanar jag Evelina :P <3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Vilken buse du är! Men okejdå, ska väl försöka fixa dedär då ;)

2011-02-03 @ 13:25:43
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Ja jag håller med, finns inget hemskare. Men en kommenterade ju nyss om att hon egentligen inte tycker det är så själviskt på ett vis. Läs hennes kommentarer så kanske du förstår du med för på ett sätt håller jag med henne faktiskt.

2011-02-04 @ 11:14:06
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar 1: Ja vi får se till att komma till er snart, är ju inte långt :D Men så bra att han är godkänd, haha, vore väl synd annars ;)



Svar 2; Jo jag förstår. Jag tycker också att det är själviskt, men jag förstod ändå hennes resonemang på något vis. Men det är ju så, man kanske ändrar åsikter om saker och ting när man själv är med om sakerna. Svårt för mig att säga :)

2011-02-06 @ 18:21:09
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0