Kladdkaka

Hej,hej!
Jag ringde ju om våran toalett idag, och dom sa att dom skulle fixa det idag... Men dom har inte kommit än!
Det tycker jag är dålig stil!

Idag bakade jag och Molly en kladdkaka till Jocke :)
Kom inte på något annat och han älskar ju kladdkaka så då blev det så :D
Mormor och morfar skulle egentligen bara lämna spikar här till mig så jag kunde sätta tillbaka listerna i hallen... Men morfar tyckte inte att jag skulle behöva göra det så han fixade det, sen så satte han även upp min fina ljusstake :D

Just ja, jag hade gjort en till kladdkaka till min bror så jag sitter och väntar på att han ska komma över och hämta den snart.
Jag har nog aldrig bakat såhär mycket i hela mitt liv som jag har gjort dom senaste dagarna, jag tror det är något allvarligt fel på mig?!
Plus att jag tydligen har blivit beroende av att städa varje dag... Men,men det som är bra med det är ju att det alltid är fint här hemma nu :D

Nu har mamma iaf lovat att hon ska komma in imorgon eller i övermorgon och hjälpa mig med att möblera :)
Hoppas det blir bra då :P
Nej nu ska jag klicka in på Annas och MÄMÄs bloggar och sen blir det lite O.C :D <3










Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Men baka är kul :D Du har inte alls något allvarligt fel, mer än dom du alltid har haft ;) <3<3

2011-02-23 @ 16:53:56
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0