Tele2!!!!

Hej,hej!
Sitter hemma och lyssnar på musik medans jag försöker skriva mitt j*vla cv... Det går verkligen inge bra, så nu tar jag en paus från det annars kommer det bara gå åt helvete!

Nu är vi sådär skapligt irriterade på tele2 igen!
Våran hem telefon funkar bara när den själv känner för det, och internet ska vi inte ens nämna.
Men hur som helst så fick vi en påminnelse om hemtelefon men det roliga är att vi inte ens har fått en första räkning... Så Jocke ringde dit och kollade vad fan dom håller på med. Det visar sig till slut att dom har gjort helt fel, räkningen låg på 375 kr och vi skulle bara betala 73 kr... vilket j*vla skit det här är alltså!
Känns som att dom försöker lura oss varje månad... Vilken tur att Jocke är noga med allt sånt där, om inte han hade ringt Tele2 varje månad så hade dom lurat oss på en hel del pengar, personligen så tycker jag att det är helt sjukt!
Ska det vara så svårt att hålla reda på saker?
Vi pratade med Jimmi som bor typ bredvid oss och han säger samma sak, det är enbart strul!
Jag börjar bli extremt trött på det här, så nu får dom skärpa sig annars byter vi!

Jag tror att våran lilla dotter har kommit in i trottsålder, ibland är hon verkligen helt omöjlig :P
Igår var vi inte riktigt sams... Hon har fått för sig att man ska trycka sönder högtalarna på mormors sterio så jag sa till henne att hon inte får göra så och efter mycket tjat så blev hon förbannad och ställer sig vid en stol och tjurar. Sen när jag vänder mig om så hör jag hur hon börjar peta på skivorna och det var en sån där sak som hon gör enbart för att hon inte får, så då fick jag fortsätta med att säga ifrån och hon blev ännu mer förbannad!
Till slut så var jag inte så populär så hon ville inte vara hos någon annan än mormor :P
Vi får se om hon hittar på något bus idag när hon kommer hem från dagis.
På tal om dagis så går det vattkoppor på Mollys dagis nu, så det är nog bara en tidsfråga innan hon får det... Det är ju visserligen bra om hon får det men tråkigt om hon ska bli sjuk igen, hon har varit borta väldigt mycket från dagis!
Men,men idag så ska jag ner och köpa pärlsocker för jag har lovat Molly att hon ska få baka chokladbollar imorgon :) Jag känner på mig att det kommer bli väldigt mycket städ i köket efter det :P

Nu ska jag avsluta här och käka lite ist :P


Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Mamma till Saga och gravid i vecka 21!

Saga är likadan just nu! Hon är så trotsig och blir så hemskt arg då hon inte får som hon vill eller får göra som hon vill. Hon brukar lägga sig på golvet och skrika när man säger ifrån eller inte uppmärksammar henne direkt, haha! En riktigt stollunge är hon!

2011-02-19 @ 13:34:04
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Tele2

Hej Elin,



Det är tråkigt att läsa att du haft problem med dina abonnemang hos oss. Vi hoppas att det löst sig med fakturan du fått hemskcikad nu. Har du några frågor eller funderingar får du gärna mejla mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-02-21 @ 16:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0