tvätt!

Hej,hej!
Idag står det tvätt på schemat, känns som att det är i stort behov!
Så när jocke åker till jobbet, åker jag ut till mamma och tvättar lite :)

Nu är det strul med föräldrapenningen också! Jag har räknat om och om igen på hur många dagar jag har tagit ut... Det slutar ALLTID på 133 dagar, men enlig försäkringsdagan så har jag tagit 220 dagar, jag tycker inte att det går ihop riktigt!
Usch vad jag blir irriterad!
Jag har räknat både på banken och på papprena som försäkringskassan har skickat till mig, så i veckan måste jag ner dit igen och bråka med dom!

I helgen så ska jag åka till min underbara MÄMÄ :D Kollade nyss hur tågen gick men jag måste byta om jag ska ta tågen, så det lutar åt att ta bilen dit iaf :)
Hade tänkt att det kanske hade varit snällt om jocke fick ha bilen när jag är borta men han säger att det inte spelar någon roll om han har bilen eller inte så :)

Nu ska jag gå och leta fram lite kläder som duger för dagen, sen så ska jag packa ihop tvätten :)
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Det ska bli skoj :D

2011-02-21 @ 14:12:43
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0