Underbara!

Hej,hej!
Här sitter jag och tittar på gamla bilder, jag är en sån där människa som ALDRIG tar bort bilder. Så det finns en del minnen här på datorn :P
Ibland förstår jag inte varför jag har allt kvar, men det är alltid roligt att titta tillbaka på allt som var förut :)
Just nu fick jag för mig att bara skriva, blir antagligen ett rörigt inlägg... Det brukar bli så när jag bara sitter och tänker!
Men hur som helst så måste jag säga att jag är så extremt glad över att jag har min underbara sambo Jocke. Han har liksom funnits i mitt liv sen jag var 12 år, och jag blir bara mer och mer kär i honom, det är helt underbart!
Ibland går han mig verkligen på nerverna men även när han gör det så lyckas han med att vara världens mest underbara människa, hur lyckas man med det?
Jag förstår inte hur jag kunde ha en sån tur att träffa honom, jag älskar honom verkligen :) <3
Inte nog med att han är min underbara älskling, han är även världens bästa pappa till våran lilla dotter <3

När jag blev gravid så trodde jag helt ärligt inte att han var redo för att skaffa barn även om han sa att han ville behålla våran lilla skrutt. Men från den dagen vi bestämde att vi skulle bli föräldrar så blev han en helt annan människa... Eller inte en helt annan människa men han blev så vuxen på något vis.
Fast jag tror att det blev mer verkligt eller vad man ska säga när han fick känna första sparken och höra första hjärtljuden :)

Sen när jag väl fick värkar då var han sådär gulligt nervös :)
Min underbara jocke som åkte inlines med halvlångt hår och keps blev en sån underbar pappa <3
Och lyckan i hans ögon när han fick se lilla Molly för första gången, den går inte att beskriva <3

Som sagt så blir det rörigt när jag tänker och skriver :P Men det är så många som kommit och gått i mitt liv men min underbara jocke har alltid funnits där för mig.
Plus att Jocke och Molly är min alldeles egna lilla familj :) <3
Det finns nog inga ord som kan beskriva hur lycklig jag är över att ha dom. Ett stort tack ska dom ha för att dom alltid får mig att må bra, Jag älskar er verkligen <3

Min underbara familj :) <3
Nu tänker jag inte ladda upp fler bilder för det kan bli väldigt mycket då :P
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Åh, blir ju nästan lite tårögd.. jag vill också! Haha :( Så glad för din skull att allt funkat så bra mellan er :)



Svar: Ja :D Haha ja, nu ska du i alla fall få träffa honom, för inte lär han väl rymma här ifrån i alla fall ;) <3 SHOOLABOBO BÄBY! <3

2011-02-02 @ 21:30:08
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Åh, blir ju nästan lite tårögd.. jag vill också! Haha :( Så glad för din skull att allt funkat så bra mellan er :)



Svar: Ja :D Haha ja, nu ska du i alla fall få träffa honom, för inte lär han väl rymma här ifrån i alla fall ;) <3 SHOOLABOBO BÄBY! <3

2011-02-02 @ 21:31:21
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga och gravid i vecka 19!

Vilket härligt inlägg, mina gravidhormoner får spratt utav såna här fina inlägg :)

Ni är så fina ihop, hela familjen :)

2011-02-04 @ 18:37:01
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0