Helg :)

Hej,hej!
Nu tänkte jag skriva ett snabbt inlägg, för jag ska läsa ett kapitel till i boken innan fun with dick and jane börjar :P

Allt gick jätte bra på dagis idag iaf. Dom lyckades få Molly att somna också, vilket var jätte bra :D
Hon sov i 1 timme och 15 minuter, dom tyckte det var länge för första gången så det är ju ett gott tecken :)
Hon hade börjat gråta ett par gånger lite snabbt och frågat efter mig men sen så hittade hon något annat att leka med så då gick det över.
Dom hade lekt i vattenlabbet idag, och det tyckte hon verkligen var jätte roligt!
Imorgon ska hon vara på dagis från 09:00 - 15:00, jag vet inte riktigt hur länge jag ska vara med... Idag var jag ju bara med i c:a 1 timme så jag antar att det ungefär likadant imorgon... Men det är ju en längre dag imorgon så vi får se :)

Imorgon kväll så ska jag och Jocke gå på bio för att se the tourist, vi får hoppas på att den är lika bra som den verkar vara :D
Men,men nu måste jag verkligen stänga ner här om jag ska hinna läsa innan filmen börjar :P


Här var våran lilla tös bara några dagar gammal <3








Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Mamma till Saga och i längtan efter pyret i magen med BF 1/7-2011!

Härligt att det går så bra, och de är ju så duktiga fröknarna på dagis!

Saga skolades in på 4 dagar, och hon som är så blyg!

Det kommer att gå superbra för Molly på dagis!



Hur mycket ska hon gå?



Svar: Ja, det är så härligt att det går bra på dagis och att jag får jobba lite :)

Känns roligt att hinna göra något och hinna tjäna in lite pengar innan nästa bebis kommer.



Krams!

2011-01-13 @ 21:05:37
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Fin blogg du har.

Hoppas dagen är bra! :)

2011-01-18 @ 14:31:10
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0