sådär ja :)

Hej,hej!
Nu är lilla Molly själv på dagis, jag kom hem för snart 1 timme sen så det verkar ju ha gått bra :)
Dom skulle höra av sig om det blev några problem men det har dom inte gjort så :D
Jag försökte säga hejdå till henne men hon sket fullständigt i mig :P Men det är ju skönt att hon trivs så bra på dagis :D

Men,men nu ska jag umgås lite med Jocke innan han ska till jobbet :)
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Vad skönt att hon trivs! :) Jag har sett både och jag, alltså både barn som måste vara hos mamma/pappa hela tiden och sen sådana som "ignorerar" mamma/pappa, haha. Lika sött både och faktiskt ;)

2011-01-13 @ 14:07:50
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0