SJUK!

Hej,hej!
Jag tänkte bara säga att jag och Molly är sjuka... Så jag har inte orkat eller jag orkar fortfarande inte skriva här, ville bara säga det så ni vet att jag inte har lagt ner bloggandet :)
Skriver så fort jag är frisk!
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Mamma till Saga och i längtan efter pyret i magen med BF 1/7-2011!

Sådär var det med Saga med! Hon var sjuk ca varannan vecka ibörjan, det var otorligt frustrerande.. Dessa dagisbaciller!

Med Saga blev det lite jobbigt att komma tillbaka, men det var mest vid lämning :)

De vänjer sig snabbt de små rackarna!



Ja, men vad bra! Saga gick ju också 15 timmar i veckan tills jag fick jobb, det är superbra för dem att göra det, komma ut lite och vänja sig :)

2011-01-19 @ 17:44:54
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0