Tisdag

Hej,hej!
Det gick jätte bra på dagis idag, vi var ifs bara där i 2 timmar men Molly var hel slut när vi kom hem för det :P
Imorgon ska vi vara där från 09:00 - 14:00, så hon kommer nog vara mycket tröttare imorgon än vad hon var idag... Men hon älskar verkligen att vara där :)
Imorgon ska hon sova efter lunch också, jag tror verkligen inte att det kommer funka... För dom sover på madrasser i ett rum och Molly gillar inte riktigt att sova när det är folk i samma rum som henne... Men dom sa att ibland är dom så trötta att dom somnar ändå. Vi får se hur det går helt enkelt, somnar hon inte där efter lunch så kommer hon nog slockna direkt när vi kommer hem skulle jag tro :)

Jag hinner faktiskt inte skriva så mycket mer idag... För jag ska plocka undan lite i köket nu sen blir det att hoppa direkt i sängen... Jag är också extremt trött idag :P
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0