Tvätt.....

Hej,hej!



Jag hade tänkt blogga igår, men jag sket i det för vi skulle iväg på power meet. 

Vi hade bestämt att vi skulle åka iväg från torshälla klockan 12:00... Men när vi väl kom till torshälla så skulle vi först skjutsa hem Jaana och Asko för att sen åka och ta upp allt folk i torshälla. Men vi blev kvar på Affes i några timmar och det var extremt tråkigt, jag och Jocke trivs verkligen inte på sånna ställen!!

När vi väl kom iväg så var klockan 16:00... Ute på motorvägen så började bilen att låta konstigare än vad den lät innan, så vi fick stanna på motorvägen och det visade sig att ena hjulet hade spruckit, det var bara att ta sig fram till Gröndal så vi kunde byta däck.
När Jocke skulle sätta på däcket på bilen så visade det sig att det inte ens vad ett däck som passade bilen. Vilken jävla skrothög det var alltså. Jocke blev ju inte sådär jätte glad när inget fungerade som det skulle.... Så det var bara att sätta tillbaka det däcket som vad sönder och hoppas på att det inte skulle spricka totalt innan vi hann åka hem. Vi klarade oss faktiskt till Torshälla!

När vi kom tillbaka till Affes så började hon som ägde bilen att ringa runt för att kolla om det var någon som hade däck, men Jocke och jag tyckte att det blev försent att åka så vi åkte hem ist. 

Jag är lite besviken över att vi aldrig kom fram till power meet eftersom jag aldrig har vart på det, men skönt att vi slapp åka med den där skrothögen dit för jag tror inte att vi hade kommit hem även om vi hade hitta ett däck!

Det var iaf vad vi hade för oss hela Lördagen!

Idag så har jag, Jocke och Molly var iväg till Parken zoo med Tero, Rasmus och Lina :)
Molly tyckte det var roligt där så vi får ta och åka tillbaka dit om ett tag :)


Vi vad tvugna att åka hem strax innan fem för att vi skulle tvätta... Så snart är jag klar med allt tvätt!


Ska snart hoppa ner i sängen så jag orkar upp imorgon, för då blir det att jobba en liten sväng :D


Nej, nu måste jag springa ner till tvättstugan.





Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: britta bloggar

Trist att ni aldrig kom iväg!

2011-07-10 @ 22:25:48
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Samantha - mamma till Ebba.

Ja, vi måste absolut ses snart Elin! :) Vi kan iprincip när som helst så det är bara att höra av dig när ni kan, vill, orkar och har tid! :)



Duuu, söta ni är på bilden! :)



Kramis

2011-07-10 @ 22:42:36
URL: http://ebbaojag.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Får bli nästa år istället :) <3<3

2011-07-11 @ 12:59:54
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0