Seg,trött och sjuk :(

Hej,hej!



Jag är allmänt trött efter midsommar, jag gick och la mig 05:00 så jag har inte riktigt återhämtat mig än... Och nu börjar  jag känna mig förkyld också så jag orkar verkligen inte sitta här och skriva ett långt inlägg :/

Ska åka ut och hämta Lunde hos mamma om typ 1 timme, sen så ska jag åka hem och sova. Känns som att jag kommer vara däckad imorgon med feber och ont i halsen :(



Nu ska jag lyssna på min musik och försöka få ut min ilska genom att prata med min underbara Evelina <3
Jag tänkte bara meddela att hon är den bästa som finns, en bättre vän går verkligen inte att hitta :)
Så tack Evve för att du orkar lyssna på mig när jag är såhär arg <3

Anledningen till att jag är arg kan jag inte skriva här, men jag var tvungen att skriva att jag var arg för att få ur mig det.

Nu sitter jag iaf och väntar på att Jocke ska komma hem till mig <3

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Naw gumman då! Klart jag orkar lyssna <3 Du är ju min bästaste bästavän! <3



Fast förlåt för att jag somnade sen (a) hahahha! Dum vän liksom..

2011-06-26 @ 11:54:53
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Nä men jag vill ha bilderna, annars vill jag inte ta nå bilder :P haha, men tänker inte lägga flera tusen på lite kort heller så, haha

2011-06-26 @ 13:10:20
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Kl 5?? Då hade jag varit död hahahaha

2011-06-27 @ 07:54:56
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0