Stress!

Internet funkade inte igår, så jag kunde inte blogga :(


Och idag så är det lite stressat... Nu börjar snart första programet på tv sen så blir det sängen direkt för mig eftersom jag ska jobba imorgon. 
Jag hoppas på att jag kan blogga imorgon, ska försöka ta mig tid till det när jag har kommit hem till farmor och farfar :)

Jag kommer åka direkt tillMolly när jag slutar jobba och krama om henne som en galning. Usch, jag kommer verkligen sakna henne när vi åker till Turkiet :(
En hel vecka utan världens bästa Molly kommer inte bli lätt <3 Skruttan mamma och pappa kommer sakna dig jätte mycket <3

Idag har vi iaf busat hela dagen tillsammans :) Synd att jag inte kan vara med henne hela dagen imorgon... Men jag känner att jag inte kan tacka nej när det finns jobb!

Ska försöka hinna packa ihop det mesta ikväll så det bara är att slänga ner i väskan imorgon :)

Nu måste jag sticka om jag ska hinna med det innan mitt program börjar!


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0