ARG!!!!

Hej,hej!
nu sitter jag här och är väldigt irriterad!
Jag brukar läsa Micahs blogg... En tjej som är 15 år och har en dotter för dom som inte vet. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag tycker om henne eller inte, för ibland så verkar hon vara väldigt mogen men så på bara ett inlägg så sjunker hon direkt!
Hur som helst så vet jag inte hur mycket som är sant i det hon skriver och det Kevin(pappa till hennes barn) skriver... Men jag utgår från att det man skriver är sant.
Så nu är jag väldigt irriterad på hur människor kan vara så j*vla själviska!
Ja visst hon är 15 år men hon valde att behålla sitt barn och då valde hon att växa upp lite fortare också... Man måste ta sitt ansvar för sina barn, det är ingen annans barn och hon hade ett val!
Men, men jag läste iaf på Kevins blogg att Micah tydligen hade försökt att ta livet av sig flera gånger när dom var i London. Jag vet inte inte hur jag ska skriva utan att skriva något riktigt elakt!
Jag tycker att det är j*vligt själviskt att ta livet av sig över huvudtaget jag kan liksom inte riktigt tycka synd om folk som tar livet av sig... Man bara släpper över sina problem till andra! usch säger jag bara!
Nu har hon även ett barn som hon måste ta hand om och hur fan kan man ens tänka tanken att ta livet av sig när man har en underbar dotter eller son?! Jag vet inte men det kanske bara är jag som tycker att det är helt sjukt!
Jag skulle ALDRIG i hela mitt liv ta livet av mig hur dåligt jag än mår, ska Molly och alla andra jag älskar lida bara för att jag inte orkar ta tag i problemet?
Ne fy fan det finns inte i min värld!
Det finns folk som inte ens har en chans här i livet, dom som inte har ett val... Sen går idioter och tar livet av sig!
Ne nu tror jag inte att jag ska skriva mer, för nu blir jag bara mer förbannad!
Men självmord hatar jag mer än något annat!!
Man borde skämmas om man ens tänker på att ta livet av sig!

Nu ska jag lyssna på lite musik och prata med lite folk så jag kan lugna ner mig lite!
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Ja jag är också glad åt det :D Känns helt underbart! :) Hihi tack bästa BÄBY! <3<3



Den var mums ;)

2011-03-28 @ 21:01:44
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 26!

Jag blir också så jävla arg! Fy fan..

Snacka om omoget beteende, och vad fan!? Det är alltid något!

Jag läste i hennes blogg att de bråkat i London, och man får ju anta att stackars Kelly fick sitta och höra allt bråk, precis som vanligt. Nej, fy! Jag tycker att barn ska vara med sina föräldrar men ibland är det kanske inte det rätta!



Och så blir jag vansinnig när jag hör om självordsförsöken, att hon inte söker hjälp! Man får ju lov att må dåligt men att ta livet av sig hjälper ju ingen, det ska dar ju bara lilla Kelly som får växa upp utan sin mamma, och undra varför hennes mamma inte ville leva längre med henne. Jag vet precis hur det känns, och det är INTE roligt.

Det känns verkligen som att det är dags för soc att kliva in där..



2011-03-29 @ 12:59:59
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Haha men nej den är ju SLUT! :D <3<3



Du ville ju ha länken till en blogg vi tittade in på förut ju förresten, here you go; http://www.alltforforaldrar.se/denize/

2011-03-29 @ 17:18:22
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vet uppenbarligen ingenting om postnatala depressioner?!

2011-03-29 @ 23:01:38
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Gud vad jag älskar anonyma människor som inte kan stå för vad dom skriver!

Så länge du är anonym tar jag dig inte på allvar :)

2011-03-29 @ 23:52:52
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: kristin

Jag håller med dig om det du skrivet. Micah verkar inte ta hand om kelly jätte mkt, klart hon ska få vara ute och ha kul och att kevin ska få ensamtid med sin dotter men liksom kelly är så liten fortfarande och behöver micah mest. Hon är ju borta flera dagar i veckan. Sen verkar ju kelly bara få sitta i sin vagn hela tiden av vad man fått sätt på bilderna. Men verkar inte äns som kelly va med i london, va ju liksom inga bilder på henne så att man kunde se det.

2011-03-30 @ 16:08:11
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag tycker att det är tråkigt med människor som drar förhastade slutsatser. Du ANTAR att det Kevin skriver är sant. Jag tycker att man ska veta att det man säger verkligen stämmer innan man yttrar sig..

2011-04-03 @ 19:36:31
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

JAg utgår från att det dom skriver är sant!

Precis som du så tror du på en!

Och som jag skrev så hatar jag självmord i vilket fall som helst.

Jag tycker dom båda två är extremt barnsliga för att vara föräldrar, man beter sig inte som dom gör!

2011-04-03 @ 19:51:45
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0