Frisk =)

Hej,hej!
Nu har jag äntligen börjat bli frisk :D Hostan sitter fortfarande kvar men annars så känner jag mig nästan helt frisk :D
Den här förkylningen har verkligen varit utdragen måste jag säga. Trodde faktiskt att jag aldrig skulle bli frisk :P
Men,men imorgon så fyller jag 19 år och jag älskar att fylla år så jag längtar tills imorgon :D
Många tycker att 19 är väldigt tråkigt att fylla men inte jag ;)
Måste komma ihåg att ändra mitt namn imorgon som står när jag kommenterar också, för annars blir det fel!

Snart så ska jag kolla på halv åtta hos mig och efter det så blir det att läsa klart boken :) Jag håller på och läser alla Harry Potter böckerna och nu är jag snart klar med sista boken... Det känns lite tråkigt att det inte är fler böcker för jag har verkligen fastnat för dom!
Det är så spännande i boken nu också, så jag vill att halv åtta hos mig ska vara slut nu så jag kan börja läsa, haha :)
Mimmie har sagt att jag kommer börja gråta till några av böckerna men jag har hela tiden sagt att jag inte börjar gråta när jag läser böcker... Men idag när jag läste en sak i boken så kom det faktiskt några tårar, jag vet inte om det räknas som att gråta men det kom iaf några tårar :P
Så jag blev lite förvånad, haha!
Nej nu ska jag försöka hinna läsa alla bloggar som jag följer innan halv åtta hos mig börjar :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Malin & Prinsessan

Vad skönt att du är frisk och grattis i förskott!

2011-03-22 @ 22:04:49
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: M - Från självskadebeteende till lycka

Hej!

Allt bra med dig en solig dag som denna? :) Kryare idag?

2011-03-23 @ 08:48:28
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0