halv åtta hos mig

Hej,hej!
Idag så har jag och Molly vart ute på promenad i det fina vädret :) Det var väldigt skönt, men lilla Molly blev lite trött på att sitta i vagnen sista biten. Så hon fick gå en liten bit och hon ville ju självklart köra vagnen själv... Jag tror nog att den sista biten tog längst tid :P
När vi kom hem så började vi städa inne på hennes rum och det blev jätte fint, sen så käkade vi lite kvällmat :)
Nu har hon somnat in för natten, så nu ska jag titta på halv åtta hos mig och sen så ska jag slöa framför datorn och läsa lite bloggar :)

Men som jag sa så blir det halv åtta hos mig nu, så jag hinner inte skriva mer just nu!

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0