Helg!

Hej,hej!
Här sitter jag igen och klickar runt på internet :P
Molly har somnat in och jag hoppas att hon får sova hela natten... Jag försökte ge henne hostmedicin men det var allt annat än lätt när man var själv. Hon slog bara ut den, när jag hade hällt upp två gången och det bara hamnade över mig så gav jag upp! Hon får den imorgon när jag har hjälp av Jocke. Det är lite lättare att vara två när det gäller Molly och den där äckliga hostmedicinen!
Jag tycker synd om henne som måste dricka det... Jag förstår varför hon inte vill ha den.
Nu hoppas vi på en frisk Molly imorgon, hon kommer antagligen inte vara helt frisk men bara hon mår bättre så hon orkar med dagen.
Det är synd om våran lilla tjej, :/ <3

Imorgon så ska jag först ner på stan med min kusin Linn och gå runt lite :)
Sen runt 13:00 tiden så ska jag och syster äta lunch på stan. Efter det så kommer vi nog gå runt och leta efter kläder och sånt till Turkiet :)

Nej nu ska jag fortsätta med att läsa lite bloggar, sen så ska jag nog kolla lite på tv tills Jocke kommer hem  :)





Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)

Klicka här för att anmäla dig:

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/03/dagens-blogg_09.html

2011-03-10 @ 21:49:59
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Linda Pettersson

Sv: Tack så mycket Elin, älskar din blogg!

kram!! <3

2011-03-10 @ 22:21:11
URL: http://llpettersson.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar 1: Det är kort nu, inte lika kort som på bilden men ja :) Ser inte riktigt ut som en slickad katt som jag trodde att jag skulle göra heller så du hade nog rätt ;)



Och tackar för det :D <3



Svar 2: Blev ingen tid för något inlägg igår så ska försöka hinna få upp något lite snabbt nu är ju bara hemma på lunch!

2011-03-11 @ 13:23:25
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0