Kusin Vitamin!

Hej,hej!
Igår så var vi ute och firade min kusin Linn som snart fyller 21 :)
Det var en överraskningsmiddag och hon blev verkligen överraskad, haha!
Vi(Jag, Jocke, Linus, Tommy, Sussie, Tomas, Mickis, Linnea, Sanna och anton) satt och väntade på att Linn och Richard skulle komma till papas tapas, sen när dom klev innanför dörren så ställde vi oss alla upp och sjung "jag må hon leva" och när hon såg oss så gick hon ut igen, haha! Hon sa att hon var tvungen att samla sig lite :P Men det var en riktigt trevlig kväll tycker jag :D
Hade tänkt skriva igår om att vi skulle ut och äta, men det kunde jag inte eftersom Linn läser min blogg ibland så :P

Men nu ska jag prata lite med mamma lite, sen så ska jag hitta på något med Molly när hon vaknar :)
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0