Onsdags morgon

Hej,hej!
Nu har jag och Molly precis käkat frukost och hon sitter helt nöjd framför tv:n och tittar på musses klubbhus :P
Det är typ 1 timme kvar tills vi ska börja röra oss mot dagis, så idag blir det allt annat än en stressig morgon :)

Det blir nog tyvärr ingen ki box ikväll, för som jag trodde så vill inte Jocke gå själv dit och jag vill också vara med eftersom det är första gången :)
Så det blir helt enkelt lite hemmaträning ikväll då, det är inte lika kul men bättre än inget!

Nu ska jag ta fram kläder till Molly och fixa iordning innan hon ska till dagis :)
Puss & kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 23!

Ja, testa olja! Det är så bra, jag är verkligen imponerad utav hur bra det funkar :)

Min Saga är värsta pluttungen hon.. Hon har 74 i byxor och nu har hon börjat kunna ha 80 i tröjor, hihi!



Ja, jag hoppas att denna bebis kikar ut tidigare, helt två veckor tidigare, haha! Och med tanke på hur mycket smärtsamma sammandragningar jag haft så är det ju inte helt omöjligt :P

Fast det var ganska okej sist, att bara gå 4 dagar över tiden.. Värre var det ju för stackars dig!



Kram<3

2011-03-02 @ 10:48:28
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 23!

Glömde!



Så snyggt det blivit här!!

2011-03-02 @ 10:49:01
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0