Sängen

Hej,hej!
Idag är jag allmänt seg... Jag var uppe till klockan 05:00 igår och det är jag inte van vid direkt. Så jag ska lägga mig när jag har skrivit klart här :)
Ikväll så har vi vart ute i Grundby och hälsat på, vi blev bjudna på god mat så den här Söndagen blev riktigt bra :D

Jag måste få säga att jag tycker det är lite jobbigt med bildlistan ibland... För ibland så vet jag inte vem jag ska välja att lägga upp en bild på. Men jag hoppas att jag lyckas få till det :)

Nu ska jag gå och börsta tänderna sen lägga mig i våran mysiga säng och sova sååå gott!!




Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

Svar: Ja, men jag blir alltid avundsjuk när folk drar utomlands! Hörde att dom hade preliminärt bokat ett hotell, kul! :)

2011-03-07 @ 16:57:30
URL: http://linnhademalm.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Ja hon är utan tratt :) Den vart hon av med i onsdags eller tisdags eller något :) Så nu är hon glad igen :D

2011-03-07 @ 17:54:54
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0