Skivstång

Hej,hej!
Nu har jag duschat och fått i mig mat efter att ha vart och kört ett skivstångs pass med syster min!
Det var faktiskt riktigt kul och jobbigt, det är ju så det ska vara :)
Får se om jag kan hänga med på ki box imorgon eller inte... Det beror på om Jocke vill gå själv på föräldramötet eller inte, men antagligen så vill han nog att jag hänger med... Och jag tror att jag också vill vara med på första föräldramötet. Jag har med andra ord lite beslutsångest eftersom jag verkligen vill träna nu när jag har kommit igång med det. Slutar jag så kommer det bara gå åt helvete :/
Vi får se hur det blir imorgon med det hela!
I värsta fall så får jag nöja mig med lite hemmaträning :)

Idag när jag lämnade Molly på dagis så blev jag faktiskt riktigt glad, för hon sträckte sig efter hon som brukar ta emot Molly. Hon brukar i vanliga fall slå bort deras händer när jag ska lämna henne, men det gick så bra idag :D
Hon älskar dagis men det där med att lämna henne gillar hon inte, men nu är det förhoppningsvis borta :D

Nu ska jag stänga ner här och sen slänga mig i sängen :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0