Snö,snö och snö!!!

Det snöar ute, och det är inte kul!!!
Jag trodde faktiskt att det var vår nu :/

Jag tror att jag mår lite bättre idag, men det är fortfarande inte bra... Såhär sjuk har jag inte vart på flera år, jag trodde inte att jag kunde bli såhär sjuk längre :(
Men,men finns nog inte mycket att skriva om mina dagar när jag har vart sjuk. Jag har bara legat i soffan eller i sängen och sovit eller vart halv död :/
Tänkte gå in och duscha lite snart och se om det hjälper lite, jag brukar känna mig bättre om jag duschar och tar på mig lite mer ordentliga kläder.

Anledningen till att jag hoppade in här var för att jag blev så irriterad när jag gick in på fb och läste vad en person skrivit.
Jag förstår inte, för när jag umgicks med den person så höll den på precis likadant... Växer vissa personer aldrig upp?!
Jag tycker personligen att vissa saker får man bara ta och skita i. Man kan ju inte deppa ihop för allt!
Men,men nu tänkte jag ladda upp bilderna som jag inte har gjort. Sen ska jag lägga mig i soffan igen :/
Puss & kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0