Mysbysa <3

Hej,hej!
Nu sitter jag här igen och kollar runt. Jag är lite ledsen över att tv4 är elaka och flyttar om halv åtta hos mig :/
Så nu tänker jag inte titta på det idag bara för det!

Jag har nog inte sådär jätte mycket att skriva idag... Har inte hänt något speciellt så!
Jo min underbara Molly satt i soffan när jag var i köket och diskade, sen ropade hon på mig och jag gick för att kolla vad hon ville säga. När jag kommer fram till henne så säger hon: Mamma komma, mysbysa :) Jag blir så glad när hon säger meningar :D
Plus att hon ville mysa <3
Så jag satte mig i soffan så hon fick krypa upp i mitt knä och mysa ner sig medans vi tittade på nalle puh :)
Hon är världens mysigaste och jag älskar henne så mycket!

Jag, Molly och mormor åkte iväg till skopunkten för att köpa ett par gummistövlar till Molly och hon har valt sina egna skor för första gången :D
Tänkte ta en bild på dom och lägga ut :)
Ska gå och ta bild nu, så jag kan lägga in dom på datorn :P
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Åh vad mys! Jag vill också ha någon som ber mig komma och mysa :) Även om jag har Maya, men hon kan bli lite dryg :p

2011-03-30 @ 09:12:02
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0