Allt möjligt :)

Hej,hej!



I Lördags så firade vi ju som sagt Jocke och Johanna :) Det var jätte trevligt tycker jag =)

Det blev väldigt sent... Jag, Jocke, Emil och Kim åkte från Grundby klockan 02:30 ungefär hem till oss. Sen så satt vi på ballkongen ett litet  tag innan dom fick för sig att dom ville åka till McDonalds. Så vi hoppade ut i bilen och så körde jag hem Kim till sig först och sen körde vi mot McDonalds :)

Vi kom inte i säng försen klockan 05:00, så jag är fortfarande seg... Det var därför jag inte bloggade igår för jag var så trött!

Molly sov hos sin mormor i Lördags så vi behövde ju inte gå upp med henne på morgonen. Hade vi behövt det så hade jag nog mått väldigt dåligt :P

Igår så var vi ute hos mamma hela dagen :) Vi åkte en sväng till Sundbyholm. Molly åkte båt med Jocke och Emil och det tyckte hon var jätte roligt :)

Men hon blev ganska trött när vi skulle hem så hon fick åka med mig och mamma i bilen hem =)

När vi kom hem till mamma så åkte jag ut och fiskade med syster min. Det var väldigt skönt att få komm ut på skön och fiska lite, jag verkligen älskar det :D
Vi blev kvar ute hos mamma igår eftersom jag var ute på skönt, men idag är vi hemma och det är faktiskt ganska skönt att få sitta här hemma och bara ta det lugnt :P


Idag skulle jag och Molly egentligen ha åkt till Samantha och Ebba för att fira Ebbas 1-års dag. Men det blev inte så för Molly har fortfarande svinkoppor och det är ju inte så snällt att åka dit och smitta ner alla :/

Vi får helt enkelt fira henne en annan dag när Mollys svinkoppor har lagt sig :)
Men Grattis till lilla Ebba iaf :) <3

Nej, nu ska jag ta och läsa igenom alla bloggar, det finns ju en hel del att läsa eftersom jag inte har suttit vid datorn i helgen :P

Vi får se om jag skriver ett till inlägg lite senare ikväll!


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Jag ligger oxå fett efter med alla bloggar, men passar på idag när wilda är på bra humör

2011-05-24 @ 10:41:37
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0