Bloggen

Hej,hej!



Förlåt, förlåt och förlåt! Jag har inte kunnat blogga om jag ska vara helt ärlig... I Fredags så gjorde jag massor och var verkligen upptagen hela dagen och på kvällen så umgicks jag med min underbara älskling så jag ville inte sätta mig vid datorn då.
Igår så var det fullt upp hela dagen och det kan jag inte prata om här på bloggen... Det känns lite tråkigt att inte kunna skriva om vad som hänt men ni får överleva den här gången!




Idag vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på... Molly ligger och sover just nu men när hon vaknar skulle det vara roligt att hitta på något roligt. Men det är ju inge kul att det ska regna :/ 
Hoppas vi hittar på något iaf!




Jag har iaf vart duktig och hållt mig till mina morgon promenader, så än sålänge funkar det :D
Nu håller jag tummarna för att jag verkligen håller mig till det här! Det tråkiga är ju bara att det tar sån tid innan man ser resultat.
Jag fick höra igår att det syntes att jag hade gått ner i vikt och det känns alltid skönt att höra :D


Nu ska jag umgås lite med Jocke och försöka planera in något kul vi kan göra idag :)
Återkommer ikväll!
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Tack ;) Tack så mycket, den kändes bra :D

2011-05-01 @ 19:20:02
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Gör inget, alla är vi upptagna någon gång. Jodå jag hade en trevlig valborg, satt hemma själv, men ja.. underhöll mig med tv! :D Ha en fin kväll

2011-05-01 @ 20:00:05
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så typiskt att jag alltid ska missa allting! Är jättenyfiken, fast har ju redan hört lite... Ta hand om er! <3

2011-05-01 @ 23:22:27
URL: http://Iccywiw.blogg.ae

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0