Elin =)

Hej,hej!




Igår så blev vi kvar ute hos mamma och jag hade ingen dator där så det blev inget bloggande igår kväll :/


Jag var som sagt ute hos min svärmor igår och pratade lite med henne :) Hon hade Monika där också så vi satt bara där och pratade tills jag skulle åka och hämta Molly från dagis. När jag hade hämtat upp min lilla tös från dagis så åkte vi ut till mamma :)

Vi är där ute väldigt mycket nu när det är så fint väder... Men det är bara för att jag avlider om jag ska sitta inne i stan när det är såhär varmt!
Plus att Molly älskar att vara ute på landet och springa omkring :)

Idag så har vi vart ute hos mamma en sväng också men vi åkte hem idag iaf :) Det är mycket skönare att ligga i sin egen säng och sova ist för på ett par dynor :P






Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för roligt faktiskt.... Jag är lite irriterad på spotify just för tillfället! Så jag har ingen musik :/ Plus att jag har extremt ont i magen :( 
Idag är en sån där dag då jag verkligen saknar min underbara älskling så jag kommer antagligen ha jätte tråkigt tills han kommer hem....

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag lägga mig i soffan och försöka hittta något roligat att kolla på :)



Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0