min kväll är räddad :)

Hej,hej!




Som inlägget heter så är min kväll räddad om min bror Emil =) Fick låna hans spotify så nu kan jag skriva ett inlägg :D


Jag känner mig verkligen helt handikappad utan spotify, jag skulle ALDRIG klara mig utan musik!
Tack så mycket Emil <3

Idag så blev det inget dagis för Molly, för hon har fått svinkoppor... Härligt med allt dom drar hem sig från dagis! 

Så vi tog oss en tur till apoteket och köpte salva och disneyplåster :)
Skönt att lillskruttan älskar att ta på salva och plåster, så det är ju inga problem med det :)


Igår så var jag först en sväng på stan med Johanna när Molly var på dagis. Sen när jag hämtade Molly så åkte vi ut till mamma en sväng :)

Men på kvällen så åkte vi in till stan igen och plockade upp Johanna för att springa ner en snabbis till oriflame lokalen... Blev tyvärr inte så lång tid där eftersom Molly var tvungen att sova :P


MEn Johanna följde iaf med oss hem och sen stannade hon där hela kvällen, så pratade bara om allt och inget :P

Sen så skjutsade Jocke hem henne när han kom hem från jobbet och då blev det sängen direkt när han kom tillbaka! 

Jag sitter och försöker lägga in bilderna på Molly som jag tog idag, men sladden har visst bestämt sig för att strula idag!
Får be Jocke om hjälp när han kommer :)
Så jag lägger upp bilderna snart om det funkar... Men nu  ska jag avsluta här och försöka få in bilderna!
Puss & KRam
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0