Morgon trött :P

Hej,hej!




Idag har det verkligen varit varmt och skönt :D Jag älskar när det är såhär varmt, då trivs jag verkligen :)



Jag tänkte berätta att Molly har bestämt sig för att inte sova efter lunch något mer nu verkar det som. Hon tar ut alls in sömn på morgonen... När Jocke väckte henne imorse och kom in med henne till mig i sängen så sa hon till mig: Mamma, jag sova nu :/ Usch jag känner mig inge snäll när jag måste hålla henne vaken. Vi väckte henne klockan 08:00 och hon la sig klockan 18:00 så man tycker ju inte att hon ska behöva sova mer än så, men hon är lite morgontrött. Hoppas att hon tar ut det nu när hon är liten så vi inte behöver tjata på henne sen när hon blir en tonåring :)

Haha, jag tycker det är lite roligt. För många mammor tycker det är jobbigt att dom behöver gå upp så tidigt på morgonen och jag tycker det är jobbigt att våran dotter sover för länge på morgonen. När man låter henne sova ut på helgen så brukar hon vakna runt 11:00. Men jag kan ju inte lägga henne tidigare än klockan 18:00 på kvällen tycker jag.
Vi får se om hon blir piggare på morgonen när hon blir äldre :)


Jag har inte så mycket mer att skriva om idag... Jag tänkte gå och packa ihop lite kläder som vi behöver tvätta innan vi åker till Turkiet :)

'








Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Johanna

Vad kul att du blev glad för inlägget. ;)



Och angående ikea så kan ju du och jag åka dit någon gång om du vill? :) <3

2011-05-31 @ 23:12:32
URL: http://Iccywiw.blogg.ae

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0