Motorcykel

Hej,hej!




Igår var jag iväg till Skärholmen med Johanna Vi kom dit ungefär 40 minuter innan det öppnade så vi fick sitta i bilen och snacka skit :P

Det var verkligen jätte trevligt att åka iväg en hel dag för att bara gå runt i affärer :) Jag fick med mig ett fint linne hem som jag verkligen ÄLSKAR :D

Men vi hittade inte speciellt bra där inne, för det tog oss ganska lång tid att hitta ett matställe, haha vi är så smarta ibland!



Lilla Molly blev hämtad av farmor på dagis igår och det gick jätte bra :) Skönt att veta att det går bra eftersom hon ska bo där i en vecka när vi åker till Turkiet! 
På tal om Turkiet så är det bara 3 veckor och 1 dag kvar tills vi åker :D Woho, ska bli skönt att få åka utomlands :)




Idag så har vi faktiskt inte hunnit göra så mycket... Vi har vart nere på stan och bokat en klipptid till mig så jag får lite finare toppar. Sen har vi bara vart hemma och busat på ballkongen :)

Nu sitter jag ute hos mamma och väntar på att Jocke ska ringa och säga att han har övningskört klart så jag kan åka och hämta upp honom... Han övningskör till motorcykel och jag är inte överlycklig över det!
Jag blir extremt orolig när han är ute och åker med sin motorcykel :/ Så jag sitter och väntar på att han ska ringa så jag vet att han lever!
Som ni kanske märker så gillar jag inte motorcyklar.



Jag tror att vi ska vara kvar ute hos mamma ikväll, för Jockes kompis skulle nog komma över hit en sväng senare ikväll och jag tror att vi ska grilla... Men jag är inte jätte sugen på att stå ute vid grillen när det är sånt här väder ute. Vi får helt enkelt se vad som händer under dagen :)

Nu ska jag läsa igenom alla bloggar innan Molly vaknar!


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Ta kort på linnet och visa? :D

2011-05-13 @ 17:04:39
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Nej det är faktiskt inte så jäkla lätt! :o Men du hittar nog något snart du med :) <3

2011-05-13 @ 17:21:03
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Terese , Gnälliga morsan

Inte ska du vara orolig över motorcykelkörningen! Vad r det för hoj han kör, en sporthoj eller ? Det däremot skulle ajg tycka var läskigt om Andreas körde eftesom han skulle gasa så glatt ;)

2011-05-14 @ 08:47:23
URL: http://froststedts.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 33!

Vad härligt med lite semester, och så får Molly lite semester ifrån er med, haha! Nej, men vad skönt för er att få komma bort lite och bara vara :)

2011-05-14 @ 13:43:22
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0