Plockar

Hej,hej!



Idag så har Molly träffat ett troll på dagis, och det har hon pratat väldigt mycket om sen hon kom hem :P Haha, jag tycker det är så mysigt när hon verkligen försöker förklara någonting :)


Efter dagis så åkte vi hem, när vi klev ur bilen som kom mormor och morfar som skulle komma och fika... Så lilla Molly blev väldigt glad när hon fick gå och hålla dom i handen.
Dom stannade i typ 2 timmar, det var väldigt trevligt med lite sällskap :)

När dom åkte hem så busade jag med Molly, vi har dansat omkring som galningar här hemma :P
Efter dansen så började vi laga lite mat, när hon hade ätit upp så tänkte jag att vi skulle hinna baka lite innan hon la sig så hon får vara med på det :)

Vi slänge ihop en mjuk pepparkaka lite snabbt och hon tyckte smeten var jätte god, men efter att vi hade ställt in den i ugnen så var hon tvungen att hoppa i sängen. Hon får smaka på den imorgon så får vi se om hon gillar den när den är klar! :)


När Molly hade somnat så började jag plocka undan här hemma, så nu ser det fint ut igen efter dagen :) 
Jag hatar att gå och lägga mig när det är stökit, för det är inte roligt att vakna till. Så jag har ju iaf något att göra när jag väntar på att Jocke ska komma hem från jobbet :)

Men när man plockar varje dag så finns det inte sådär jätte mycket att göra så det går ganska snabbt... Men, det 'är iaf fint här hemma :D

Nu har jag tänt lite ljus här hemma också, så det är lite mysigt :)
När Jocke kommer hem så ska vi kolla på en film, sen blir det sängen direkt!
Jag har inte så mycket mer att skriva om idag.... Jag kan bara tillägga att jag fortfarande håller mig till mina promenader :) Eller imorse så gick jag ingen promenad utan jag tog mig en sväng på min crosstrainer, men jag gjorde det innan frukost också :D
Jag känner mig så duktig!



Vi hörs imorgon :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Terese , Gnälliga morsan

jag tycker att dedär låter som en underbar dag, jag längtar lite tills isolde blir större och vi kan göra saker som att tex. baka tillsammans. :)

2011-05-04 @ 07:11:50
URL: http://froststedts.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Jag tycker du är jätteduktig :D

2011-05-04 @ 09:00:03
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Var jag? Då kanske jag var inloggad fast jag inte var vid datan, tror nästan det :P Fast bara så du vet, jag sitter typ aldrig på msn, kollar mest bloggar, min egen och fb bara :( <3<3



Men är det viktigt så skicka sms annars får vi se om vi hörs på msn eller ej :P

2011-05-04 @ 09:09:28
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0