Skit väder

Hej,hej!



Ne nu är jag irriterad på det här vädret! Jag vill inte ha snöväder i Maj.
Jocke tog sin jacka när han åkte till jobbet idag, men jag tänker då inte göra det! Jag tänker inte ta fram vinterjackan när jag väl har lagt undan den :P Jag vill ha sol!




Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för roligt... Hinner nog inte göra så mycket innan jag ska hämta Molly. Så jag får försöka hitta på något som jag och Molly kan hitta på i det här skit vädret :)



Jag tänkte ju baka något mer ikväll men kan inte komma på något roligt... Så om ni har några roliga tips så kan ni kommentera det :D

Nu ringde mormor också, dom ska komma över på en fika när jag har hämtat lilla Molly, så då fick iaf något att göra idag :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Haha visst är jag :D Förlåt för att jag aldrig kom in dit :( <3<3

2011-05-03 @ 21:10:47
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0