söndag

Hej,hej!




Nu sitter jag hemma i min sköna säng och skriver :)
Idag så tog vi det bara lugnt, och det var faktiskt riktigt skönt! När vi åkte hem från mamma så svängde vi förbi och kollade på ett hus, det var jätte fint så vi kanske ska på visning :)




Ikväll har jag vart ute och gått med syster min en sväng, det var faktiskt riktigt skönt att komma ut en gång till idag.
Jag måste få en grön pelare på min stegräknare varje dag för då har jag gått tillräckligt på en dag :)
Så ibland blir det mer än en promenad :)



Vi har även fått finbesök här hemma ett litet tag men det är hemligt vem det är :P


Ja, jag har inte så mycket mer att skriva om idag faktiskt.... Men jag skriver mer imorgon såklart. Jag hoppas på fint väder så Molly och jag kan gå ut på en promenix :D
Sov gott
<3
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Vad mycket hemligheter du har nu för tiden, du skrev ju om något hemligt i förra inlägget också :o Tell meee?! <3<3

2011-05-02 @ 16:06:00
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Det låter ju kanon, då skickar jag ett sms ;) <3

2011-05-02 @ 19:34:34
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0