Svärmor :)

Hej,hej!






Idag har Molly vart på dagis eftersom jag var med mamma och jobbade, så det kommer bli en lång dagisvecka för henne :P
Men hon verkar inte lida för det, utan hon älskar verkligen att vara på dagis :D



Efter dagis så var vi iväg och handlade lite och sen blev det en sväng ut till mamma för att vi skulle hämta några spel till Mimmie som hon ska ha ikväll när några kommer över till henne.


När vi hade lämnat spelen hos Mimmie så åkte vi ut till Grundby för att umgås lite med Mollys farmor :P SÅ vi blir kvar här inatt :)


Jag har inte sådär jätte mycket att skriva om idag... Eller jag har väldigt mycket att skriva om men jag har inte riktigt tid att skriva allt nu för jag ska gå ut på en promenad nu :)


Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0