Upptagen

Hej,hej!



Jag har verkligen inte haft tid att blogga i helgen... Känns som att jag aldrig hinner blogga på helgerna!
Vi har egentligen inte gjort sådär jätte mycket... Mest vart ute i det fina vädret och sådär :) Men det känns ju inte speciellt kul att gå in och sätta sig vid datorn när det är så fint ute :P


Men nu när det är vardag igen så har jag typ all tid i världen på kvällarna, om jag inte städar eller något sånt skoj!


Idag har jag spenderat lite tid med min underbara kusin Linn :) Det blev tyvärr inte så lång tid idag, för lilla Molly bestämde sig för att hon inte ville sova efter lunch.
Med andra ord så har Molly haft en väldigt jobbig eftermiddag :/  Hon somnade iaf som en stock när hon la sig för natten, men hon kommer nog inte bli så glad när vi väcker henne imorgon. Hon gillar inte att gå upp när hon inte har sovit klart.


Nu har jag plockat undan i köket och hunnit duscha! Så nu ska jag bara vänta på att Jocke kommer hem från jobbet så jag kan gå och lägga mig :P

Jag är verkligen jätte trött idag, men jag känner mig så elak om jag lägger mig innan Jocke kommer hem... Han tycker det är tråkigt om jag sover när han kommer hem. 

Nu ska jag försöka hinna läsa igenom alla bloggar innan det blir natti natti för min del :)





Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0