Bilder :)

Hej,hej!




Nu har min bror Emil räddat min kväll :) Jag höll på att bli galen över att jag inte fick lyssna på musik så jag fick låna hans Spotify :D
Så nu kan jag sitta här och sjunga för mig själv :P


Idag har jag vart med min kära kusin linn. Vi satt bara och pratade och det är alltid lika trevligt :) 
Vi hade inte så mycket tid idag så vi får helt enkelt ta en dag till :P


När jag åkte från Linn så åkte jag raka vägen till Mollys dagis för att hämta henne. Jag fick faktiskt med henne hem idag utan svårigheter :)
Hon brukar inte vilja hänga med hem, men hon var riktigt mysig när jag kom :) 


Vi åkte ut till mormor och morfar för att lämna lite tvätt till mormor. Dom fläckar jag inte får bort från våra kläder lämnar jag alltid till mormor för hon får verkligen bort ALLT. Jag vet inte riktigt hur hon gör för jag har provat att  göra likadant men det går inte... Men det är tur att vi har henne :)

Vi stannade iaf kvar hos dom en stund och busade. Sen så åkte vi vidare in mot stan för att köra Jocke till BK så han kunde köpa lite mat :) Molly blev jätte ledsen när vi lämnade av honom på jobbet igen :/

Men hon får ju träffa honom imorgon när hon vaknar :) Jag är nästan helt säker på att hon kommer ropa: PAPPA när hon vaknar imorgon :P 



Jag ÄLSKAR verkligen att se Jocke och Molly tillsammans, det är så underbart :) Min familj är så fin och jag älskar dom obeskrivligt mycket <3
Våran helt underbara dotter
<3

Jag har lovat Evve att lägga in bilder på mitt nya linne men jag har vart för lat för att lägga in bilderna på datorn, men nu har jag äntligen gjort det :)
Ska bara kolla om det går att lägga ut bilderna eller om dom är för hemska!
Som jag trodde så är bilderna hemska... Men det får bli en bild iaf, annars blir Evve ledsen :P

Där har du Evve :) Vad tycks?

Nu avslutar jag det här inlägget :)
Vi får se om jag tittar in igen!

Älsklingar
<3



Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Hej!

Fin blogg! :) Undrar ifall du vill göra mig en superliten tjänst.. Gå isåfall in på noonewantsforever.blogspot.com och rösta på mitt skämt (nummer fem) i vänster sidospalt. :) Lämnar du en kommentar i min blogg att du har röstat så får du en länkning i min blogg inför mina 150-200 unika läsare per dag. :) Vore sjukt tacksam om du röstade!

Kram och tack på förhand.

2011-05-17 @ 22:48:47
URL: http://anjahakanson.blogspot.com
Postat av: evelina fahlström

Nej men vilken sött! :D Vart var det du köpte det och vad kostade det?:)

2011-05-18 @ 16:39:38
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0