Feber

Hej,hej!


Ligger i soffan och tycker synd om mig själv eftersom jag har feber, igen!

Men tänkte bara hoppa in och säga att jag inte tänker blogga så mycket mer än det... Utan jag ska bädda ner mig i sängen och försöka bli frisk under
Natten!


slänger in en söt liten bild på min fina familj som jag tog imorse innan Jocke lämnade Molly på dagis :)



Puss & kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Sara

Hihi det är dom verkligen värda! Jag kan gott ha en ful mage, stör andra sig på den så är ju det deras problem :)

Att få en sån mage var min största skräck förut men när jag väl hade den så kunde jag inte bry mig mindre :D



Stackare, hoppas du blir frisk snart :(

2011-11-23 @ 07:58:02
URL: http://jagoverlevde.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Ja förstås.. onödigt att pynta innan flytten :)

2011-11-23 @ 19:32:24
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0