Förlåt

Förlåt för extremt dåligt bloggande! Jag har verkligen inte haft tid :/

På dagarna har vi hjälpt mamma med sin renovering och på kvällarna har jag vart helt slut så jag har helt enkelt inte orkat skriva då. Men jag har iaf läst alla bloggar jag följer och svarat på kommentarer :)


Lille bebisen sparkar på för fullt i magen nu. H*n sparkar mest på kvällarna när jag sätter mig ner och tar det lugnt eller går och lägger mig :P

Det är så mysigt på kvällarna när både jag och Jocke somnar med händerna på min mage :)

Molly har vart framme några gånger för att försöka känna men hon har inte tålamodet till att vänta på en spark :P
Oh, vad jag längtar tills jag får se vad hon säger när vi kommer hem med hennes lillebror/syster... Hoppas bara att det blir en positiv reaktion från hennes sida :)


Nej nu orkar jag inte skriva mer för jag skriver från min iphone:P

Ville bara säga att det bara är 8 dagar kvar tills jag och syster ska iväg på twiday :D vi längtar extremt mycket :P



Puss & kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Sara

Hihi så bra :) Barn är ju för jäkla mysiga! När jag läser vad du skriver så blir jag nästan sugen på syskon i framtiden åt William :P



Jag håller mig ifrån Facebook, inte riktigt min grej ;)

Kram<3

2011-11-08 @ 14:09:59
URL: http://jagoverlevde.blogg.se/
Postat av: Tomas - 17 år och pappa till Sophie 1 år

Sv: Det är verkligen sjukt att sånt kan hända.



Jag känner igen känslan. Jag brukar vara helt slut på kvällarna. :P

2011-11-08 @ 21:28:17
URL: http://ungfar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0