Mysiga Onsdag :)

Hej,hej!



Idag blev det som sagt pepparkaks bakning hemma hos mormor och morfar med Mimmie och Linn =)

Så nu står det en stor burk med nybakta pepparkakor i skåpet, vilket min söta älskling antagligen kommer älska när han kommer hem :D

Molly har redan provsmakat och dom fick helt klart godkänt av henne :)


När Molly och jag kom hem så busade vi lite på henne rum sen så bäddade vi ner oss i soffan för att kolla på disney junior. Hon älskar den kanalen så det är perfekt att sätta henne där så hon varvar ner lite innan hon ska sova :)

Jag somnade till lite när vi låg i soffan men Molly väckte mig när hennes favorit program var slut och sa: Nu vill jag sova mamma :P Haha!
Det är bra att hon säger till när hon vill sova :)


Det här med att gå på pottan går verkligen framåt nu :D 
Hon har inte riktigt gillat att gå på pottan förut, men nu älskar hon verkligen det... Så hon har nästan aldrig blöja på sig hemma längre :D

Min lilla sötnos jag är så stolt över dig <3



Idag går jag in i vecka 23+0 :) <3 
Jag kommer lägga upp texten om det imorgon och bilden kommer imorgon med... För just nu är jag bara allmänt trött och vill att min fina älskling ska komma hem så jag får mysa lite med honom :)


Men vi hörs imorgon :D










Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Ååh vad kul att pottan går framåt! :D



Svar: Hihi ;) Ska försöka ta kort sen, försökte lite snabbt imorse men gick inge bra, haha!

2011-11-24 @ 08:33:46
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0