Flätor <3

Hej,hej!



Igår vad jag, Jocke och Molly iväg och köpte en vagn till lillskrutten :) Så nu behöver jag inte oroa mig för att hitta en vagn i tid!

Det blev såklart en Emmaljunga som jag har velat ha från början... Jag är lite smått förälskad i deras barnvagnar :D
Jag kommer lägga upp en bild på vagnen sen... Just nu har jag inte riktigt tid med att hålla på med det, eftersom vi håller på och packar ihop hela lägenheten :)

Det är ju bara 16 dagar kvar tills vi får nyckeln till huset och då blir det en snabbflytt över till huset :)
Vi ska ha över alla saker till huset när vi får nyckeln och försöka packa upp det mesta plus julpynta som galningar :D

Hon som ska ha lägenheten efter oss ska flytta in den 16 December så vi har extremt mycket att göra på 2 dagar!
Men det kommer nog att gå jätte bra :)


Vi ska fira jul i huset såklart, det ska verkligen blir skönt att vara på ett ställe hela kvällen ist för att åka omkring till alla familjer :P


Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... Det går inge roligt på tv så jag kommer antagligen bara sitta och uggla framför datorn!



Jaha, vad händer mer... Magen växer på i sin egna lilla takt, jag tycker faktiskt att jag är mindre om magen än vad jag var med Mollybusen. Jag måste kolla på magbilderna från när Molly låg i magen och se om jag har rätt, men dom bilderna ligger på bärbara så jag måste lägga över dom på den här datorn först och det kan jag inte göra idag för datorn ligger ute hos mamma!


På tal om lillskrutten så ska vi till barnmorskan imorgon klockan 10:00 :) HOPPAS allt ser bra ut!

Idag fick jag faktiskt göra flätor på lilla Molly :)
Det är ett under att hon lät mig göra det, dom fick inte sitta kvar sådär jätte länge men iaf :P

Men jag fick en bild på dom söta små flätorna som hon var så fin i :D

Mammas älskling
<3



Ne, nu ska jag läsa lite bloggar och bara vänta på att Jocke kommer hem från jobbet :)


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: sanna suomela

tack! ja visst blev den!

mår du bra annars då elin? länge sen vi sågs <3 kram

2011-11-28 @ 22:35:15
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Vad söt! Tycker hon inte om flätor? :P



Haha justja, hon springer kring mina fötter också. Går jag in i sovrummet så kutar hon upp i sängen och gosar mot min höft/rumpa istället, haha. Mysmisse :)

2011-11-29 @ 10:12:53
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: sanna suomela

naw hihi! =)

tack elin! :)<3

2011-11-30 @ 15:09:51
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vill mest bara få dopet överstökat, det stressar mig :P Är inte superförtjust i kyrkan direkt :)



Dopet blir det 8 januari, lite tråkigt att det kommer vara kallt och snöigt :P William heter Johan Thomas i mellannamn, efter sin pappa och min bror :)



Åh, vi skulle också vilja flytta till hus! Det får vänta för just nu har vi inte riktigt råd med det, man blir ju inte direkt rik på föräldrapenning på lägsta nivå ;)

2011-11-30 @ 15:35:49
URL: http://jagoverlevde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0