2 ÅR <3<3

Hej,hej!



Våran dag började med att jag och Jocke gick in och sjung för våran lilla tös som fyller 2 år idag :D
Hon tyckte nog inte att vi sjöng så vackert för hon sa (tyst!) när vi kom in :P

Men jocke hoppade upp och la sig bredvid Molly i sängen och jag tog plats på golvet så låg vi där och myste ett tag innan molly ville servera kaffe i sin lilla servis igen :P

Efter det så la vi oss alla tre i soffan och kollade på Bamse :)
Vi hade ställt klockan lite tidigare idag för att vi skulle hinna med lite myspys på morgonen med Molly innan hon skulle iväg till dagis, men vi tyckte det blev stressigt iaf :P


På dagis så fick hon ballonger och så sjöng dom för lilla Molly där också:)



När jag hade hämtat henne från dagis så åkte vi ut till mamma med lite tårta så vi hade lite födelsedagsfika idag också :)
Mormor,mormor och Emil var mer och firade där ute också :)


Sen så åkte vi till Arver för att lämna bilen till Jocke, Molly fick hänga med dit så Jocke fick träffa henne igen och säga grattis :)

Efter det så hängde vi med mamma till Maxi innan hon skjutsade hem oss. När vi kom hem så tittade vi lite på landet för längesedan innan Molly skulle hoppa ner i sängen och sova :)

Hon fick vara uppe lite längre idag, men jag hoppas på att det inte gjorde så mycket. För det är ju inge roligt om hon ska vara jätte trött imorgon!

Men,men vi har iaf haft en toppen dag idag :D


Jag förstår inte att tiden kan gå så snabbt :O

Det känns verkligen inte som att det har gått två år redan, tiden bara flyger iväg när man har barn ju... Man hinner ju knappt med att se när dom växer upp :P

Lilla Molly kommer alltid vara våran lilla bebis :) <3



GRATTIS PÅ 2-ÅRS DAGEN
MOLLYBUS
<3

Vi älskar dig så mycket
<3



Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Ensamstående mamma till Saga & Freja-Gabriella

Grattis igen till Molly :)

2011-10-12 @ 08:44:25
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: Mims

Det var ett väldigt fint inlägg du hade skrivit Elin! Hoppas verkligen Molly fick en underbar födelsedag, den verkar ha varit väldigt mysig. :) Förlåt att moster inte ringde och sa grattis, jag jobbade hela dagen och när jag väl kom hem var jag helt förstörd, så jag låg bara i sängen och halvsov rsten av kvällen. :(

2011-10-12 @ 10:45:00
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0