Criminal Minds <3

Hej,hej!



Idag har jag umgåtts med min kusin igen :P 
Vi tog en snabb sväng på Tuna Park för Linn skulle kolla efter en pressent till sin kusin :)


Efter det så åkte vi och köpte lite lunch :)



Molly och jag åkte ut till mamma sen, så vi sover här idag. Criminal Minds börjar ju idag :D Så jag tycker det är lite roligt att kolla på det med mamsen :)


Jag har hittat en vagn idag som jag verkligen vill ha!!! Ska bara prata med Jocke om det och förklara för honom att jag verkligen vill ha just den vagnen :P haha!

Den är extremt fin och jag är helt förälskad :D



Nej, nu har jag inte så mycket mer att skriva om... Ska kolla klart på halv åtta hos mig och sen hitta något annat att titta på tills criminal minds börjar :)


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: linn

svar: Ja, men det måste du verkligen göra! var ju ett tag sen du/ni var här :)

2011-10-23 @ 09:13:43
URL: http://linnhademalm.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Haha ja jag gjorde visst det ;D

2011-10-23 @ 10:06:00
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0