Måndag

Hej,hej!



Idag har jag och Molly vart ute hos mamma en sväng... Molly somnade faktiskt efter lunch idag, och det är verkligen helt otroligt!

När hon sov så passade jag på att hjälpa mormor med att måla ute hos mamma :)

Vi hann måla i ungefär en timme innan Molly vaknar :) Strax efter att hon vaknade så blev det lite mellanmål innan vi fortsatte med att måla. Mamma lekte med Molly under tiden för hon avskyr att måla ;)


När klockan började närma sig 16:00 så åkte vi hemåt. Här hemma har vi busat omkring lite, men sen blev Molly så trött så hon ville ligga i soffan och titta tv en stund innan hon skulle sova :)


Just nu sitter jag och tittar runt lite på internet och har allmänt tråkigt... Kan inte klockan gå lite fortare så min älskling kan få sluta <3

Hoppas att han slipper jobba över idag för jag känner att jag behöver prata av mig lite :P Som sagt så brukar han vara väldigt bra på att få mig att komma fram till något vettigt :)


Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på tv tills min finaste kommer hem :) 

Förlåt för ett ganska så tråkigt inlägg idag, men så blir det ju ibland :P

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: linn

svar: Du får jätte gärna komma över en dag :) Vi får bestämma någon dag som passar! :)<3

2011-11-01 @ 16:52:53
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0