Mobilen

Hej,hej!

Får bli ett tråkigt inlägg från mobilen... För jag har inte haft någon lust till att göra något ikväll! Det lilla jag tyckte var roligt var att jag vek tvätten, börjar jag bli en hemmafru kanske?!!!

Nej, men hela dagen har vart jätte bra... Tills klockan blev runt 19:00, då började jag ha allmänt tråkigt!

Min fina älskling kom hem från jobbet för ett tag sen så nu är jag på bättre humör:) orkade bara inte sätta på datorn igen... Ni får helt enkelt stå ut tills imorgon :)


Lille bebisen i magen sparkade till riktigt hårt idag och jag känner mer och mer hela tiden :D på måndag är det dags för ultraljudet också, oh vad jag längtar :D

Nej, nu måste jag sova:) godnatt!

Puss & kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Köp det :D



PUSS <3

2011-10-15 @ 12:29:33
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0