Nytt här på bloggen :)

Hej,hej!




Nu har min underbara Evve fixat så fint på min blogg igen :D 
Jag älskar det, hihi!


Det är alltid roligt med lite nytt. Plus att lille bebisen i magen fick komma med :D

Tack Evve <3<3



Bästa
<3

Inatt så fick jag inte sova speciellt mycket kan jag meddela!

Jag fick feber igår och då har jag svårt att somna... Men när jag väl kunde somna in så tyckte lille bebisen att det var jätte roligt att sparka till på min blåsa så då var det bara att gå på toaletten för att kissa såklart.

Så har hela min natt varit :/ Hoppas att jag slipper kissa så mycket den här natten för jag har fortfarande feber :(


Min fina älskling ska iaf massera min rygg lite när han kommer hem så jag somnar av det :) 


Då ska jag titta ett avsnitt på one tree hill innan älsklingen kommer hem från jobbet :)



Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Det är lugnt :D Jag tycker det är kul att pilla lite ;)



Förresten, ser du att alla gapar på bilderna förutom du på bilden på dig och mig, varför gapar du inte där också? :( hihi <3

2011-10-25 @ 08:27:39
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Haha, min pappa som var fotograf på dessa bilder så ;) Eller nej, inte bilden på Maya, den tog faktiskt JAG!

2011-10-25 @ 08:30:13
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

Snyggt =)

2011-10-25 @ 11:54:57
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0