Ultraljud :) <3

Hej,hej!



Idag var vi som sagt på ultraljudet :)

Allt såg jätte bra ut och våran lilla bebis låg och kliade sig i pannan :P

Jag blev flyttat bakåt ett par dagar, så jag är i vecka 17+5 och hon beräknade det till den 21 Mars :D


Får se om h*n kommer på min födelsedag eller om h*n hinner ploppa ut innan jag fyller 20 :)



Barnmorskan sa att jag skulle ställa in mig på att gå över tiden så det inte blir lika jobbigt som förra gången, men man vet ju aldrig när bebis vill titta ut =)


Bilderna ligger åt rätt håll men ni får försöka förstå bilderna själv för jag orkar inte förklara allt :P

Tyvärr blev det ju inte jätte bra kvalité när jag tog med mobilen men det får ni stå ut med =)



Nu ska jag stänga ner här och kollar lite på tv tills Jocke slutar :)

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Ensamstående mamma till Saga & Freja-Gabriella

Jag tycker att man helt enkelt ska ställa in sig på att bebisen kommer att komma, när spelar mindre roll. Den kan ju inte ligga kvar för evigt därinne ;)



Kram

2011-10-18 @ 13:52:51
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

Mysigt med en liten bebis :) Ska ni ta reda på könet? :)

2011-11-07 @ 22:01:11
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0