Mina virriga tankar

Hej,hej!


Idag har det vart en jätte bra dag :)

Har sprungit runt med Linn på tuna park en sväng idag, och pratar en HEL del :)
Vilket jag har behövt idag!


Jag och Mollybusen har haft myskväll idag :D Vi har bakat chokladbollar, lyssnat på julmusik och sprungit runt och dansat som två galningar, hahaha!
Lilla Mollybusen, vad vore jag utan dig?! Du har räddat min dag min sötaste lilla dotter <3

<3

Idag slits jag mellan två delar av mig själv.... Antingen så ska jag vara förlåtande Elin eller så ska jag vara Elin som har lovat sig själv att aldrig göra såhär mot mig själv!!!!

Både blää och usch på mina tankar!

Jag tycker tiden kan gå lite fortare så min fina älskling kan komma hem och få lite ordning på mina tankar som bara snurrar runt just nu....
Han brukar få mig att tänka lite vettigt.


Tack Evve och Jocke för att ni hjälper mig med mina virriga tankar <3



Jaha... Då ska jag återgå till att prata med Evve och få lite ordning på tankarna iaf. 


Sen blir det såklart Criminal Minds :D <3<3<3

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Klart min hjärna finns att låna fina du <3

2011-10-27 @ 21:04:25
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Hihi! <3 Inte gråta (a)



Även om vi skulle släppa varandra så tror jag att vi skulle dras fast till varandra igen ;) Så har det i alla fall vart förr :) SHOOLA <3

2011-10-27 @ 21:13:34
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Coquina

Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2011-10-29 @ 13:50:17
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0