Lördagsmys<3

Hej,hej!


Igår och idag har jag, Jocke och Molly vart på Tuna Park och letat efter vinterkläder till Molly... Nu är det bara mössan som fattas, så vi är snart klara :D

Idag åkte jag, Jocke, Molly, mamma, mormor och morfar till isstadion för att kolla på när Emils hockeymatch :)
Molly tyckte det var riktigt roligt att titta när dom åkte och det tyckte faktiskt vi andra också, haha!

Sen var det ju roligt att dom vann också :D



Efter Hockeyn så åkte vi ut till Grundby för dom bjöd på mat, så vi har vart där ute tills nu :)

Nu sitter jag och väntar på att min fina älskling ska komma hem igen... Han åkte iväg till Maxi för att köpa lite godis till honom och massor av vindruvor till mig och lilla bebisen :D


Jag är helt galen i vindruvor och citron... Vet inte vad jag skulle ta mig till utan det :P

När han kommer hem ska vi mysa ner oss i soffan och kolla på någon bra film :)
Efter filmen ska jag bädda ner mig i sängen, för jag är extremt trött idag.

Men,men nu ska jag gå och koka lite vatten... Sen ska jag leta fram mina mysiga sockor :D


Hoppas ni alla får en mysig lördagskväll!

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Pixes - 17 år & har extrema åsikter!

Det finns svar uppe på min blogg, har jag svarat på din fråga kanske?

2011-10-31 @ 12:47:53
URL: http://pixes.myshowroom.se
Postat av: Tomas - 17 år och pappa till Sophie 1 år

Sv: Tack för din kommentar! Kul att du gillade min blogg, din är också fin! :D

2011-10-31 @ 16:19:42
URL: http://ungfar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0