En stor dos Evve <3

Hej,hej!




Idag var Molly på dagis, och hon tyckte det var riktigt roligt att få komma tillbaka efter två veckors uppehåll :P

Så jag passade på att gå en sväng på Tuna Park med mormor :)

Jag köpte ett par mammabyxor, det blev ett par jeans. Jag älskar jeansen dom är extremt sköna!!! 
Lite roligt att jag hittade ett par jeans som jag gillade... För jag har inte haft jeans på typ fyra år :P


Hade tänkt köpa köpa leggins för gravida men jag hoppade det idag eftersom jeansen blev så bra :) Mina vanliga leggins kan jag inte ha längre för dom spänner ganska hårt i magen och det är inte sådär jätte skönt... Men magen har ju iaf börjat växa så det är roligt :D


Jag köpte en liten kappa åt Molly också, den är jätte fin och Molly älskar den :D 

Efter tuna så åkte jag och hämtade upp Molly från dagis sen så tog vi en fika hemma hos mormor och morfar innan jag skulle skjutsa ut mamma till landet :)

Jag släppte bara av mamma lite snabbt och sen åkte jag och Molly vidare mot Anna-liisa för att fira henne =)

Så GRATTIS till min svärmor som fyller idag :D<3


Vi blev kvar ganska länge, så Molly kom inte i säng försen några minuter över åtta... Hon var jätte trött så hon somna som en stock direkt :)


Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... Jag sitter och väntar på att man ska få se vem som åker ur idol idag, men annars händer det inte speciellt mycket!

Min älskling slutar om 30 minuter så han kommer snart hem iaf :) 
Det är ju helg nu för våran del :)

Imorgon så bär det av till Enköping för min del, jag ska äntligen får träffa min söta och underbara Evve :D 
Jag saknar henne sååå mycket. Det var jätte längesen vi träffades :/
Det brukar gå ganska lång tid mellan varje gång vi träffas eftersom vi bor en bit ifrån varandra :/

Men en hel helg men min sötis är precis vad jag behöver :D En stor dos Evve <3


Denna människa klarar jag mig inte utan
<3
Älskar dig min underbara vän
<3

Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla om någon har skrivit :D


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Elin :)

SV: hihi, så mysigt!! Jo, det är bra med mig :) grattis till huset!! trevlig helg hoppas du får det kul i Enköping! :) puss&kram <3

2011-09-30 @ 23:27:46
URL: http://enrosagerbera.blogg.se/
Postat av: Coquina

Vad massa roligheter som hänt sedan jag sist kikade in, gravid och nytt hus - grattis =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har/ska få barn =)

2011-10-04 @ 21:03:54
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0