Wordfued

Hej,hej!



Ja namnet på inlägget säger allt... Jag är beroende av wordfue :D Jag är verkligen helt galen i det!!

Så jag sitter och spelar det samtidigt som jag bloggar =)

Idag var jag iväg till BM för jag har hjärtklappningar till och från... Men allt såg bra ut och jag är tydligen frisk som en nötkärna.
Men hon sa att det kan bero på  att det blir stressigt med en bebis i magen och ett busfrö utanför magen... Så jag ska vila så fort jag kan!

Hon sa även att Jocke får ta hand om Molly när han är hemma så jag får ta det lugnt och vila. Om det inte går över och det känns sämre så skulle jag kontakta dom igen!
Hoppas det försvinner helt nu!



Jag och Molly blev bjudna på mat hemma hos mormor och morfar, det blev kalops! Jag älskar verkligen kalops :D

Efter maten åkte vi hem direkt för Molly var så trött och hon behöver lägga sig ganska tidigt om hon ska orka upp till dagis.

Stackars lilla Molly tycker det är läskigt när det blåser ute så hon hoppar upp till mig när det blåser till riktigt hårt... Men det ska vi försöka arbeta bort imorgon =)


Nu ska jag spela lite wordfued och läsa lite bloggar, sen blir det natti natti för min del =)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: i min lilla lilla värld

hahah Alla tjatar om detta. Jag vet inte ens vad det är

2011-09-13 @ 22:13:24
URL: http://saratilling.se
Postat av: britta bloggar

haha, samma här! totalt beroende!

2011-09-14 @ 10:03:36
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: evelina fahlström

Och vem var det som tipsade dig? ;) Vill du komma hit nästa helg? 24,25,26? :) <3<3<3

2011-09-14 @ 16:42:22
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0