Hej hopp

Hej, hej!



Just nu sitter jag i soffan och myser med min lilla Eddie:)
Mollybusen ligger på sitt rum och snarkar som en liten gris :P

Jocke är snart hemma så då ska jag mysa ner mig i soffan med honom :)



Igår blev Jocke köar med min bil så idag kunde Molly åka till dagis :) hon var överlycklig för att hon fick åka dit :P

Medan hon var på dagis så åkte jag och Eddie ut en sväng till mamma:)

Mycket mer har inte hänt idag, det har bara vart en lugn dag :)

Nu ska jag gå och lägga Eddie i sängen och sen hoppa in i duschen lite snabbt innan criminal minds börjar :)

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: mamma till Adam Yacob och Gravid v40+1

vilken söt liten kille ni fått och söt dotter ni har! hittade din blogg via Amelie =) jag är inne på min första dag övertid så jag hoppas att den lilla som gömmer sig bestämmer sig för att titta ut väldigt snart!

2012-04-20 @ 12:24:30
URL: http://familylife.bloggplatsen.se
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Finaste killen!



Kram på er!

2012-04-21 @ 23:32:30
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0