Hej hopp :)

Hej,hej!



Det går lite segt här på bloggen... Men blir inte så mycket tid till datorn när Jocke är hemma. Som ni vet så gillar jag inte att sätta mig vi datorn när Jocke är hemma, känns dumt att spendera en massa tid på den när jag har honom hemma :)


Men ikväll så blir det lite datortid iaf. 

Jocke börjar jobba på Onsdag så då blir jag själv hemma med mina busungar :)


Lillmannen har fått ett namn nu, han heter Eddie Emil Joakim Skogsberg :D

I Fredags så var vi hemma hos Evve och Sebbe en sväng hela familjen :) Var kul att få träffa bästa vännen efter så lång tid <3
Vi kunde tyvärr inte stanna så länge men jag får åka över någon annan dag själv så kan jag nog stanna längre :)


Nu ska jag titta på big brother med min fina älskling, men jag ska börja blogga mer när Jocke börjar jobba för då har jag inte så mycket att roa mig med när barnen sover och han är på jobbet :P



Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0